Choď na obsah Choď na menu
 


Lock On: Flaming Cliffs 2 (Add-on)

7. 7. 2010
Popis : Lock On: Modern Air Combat je zameraný na realitu a počínanie v misiách, cez rozsiahle a realistické prostredie až po vlastné súboje. Môžete si vybrať z jedného z ôsmich strojov od tankovrahov A-10 Warthog po stíhačky pre vzdušné súboje ako F-15C Eagle a Su-27 Flanker. LOMAC je zároveň vysoko flexibilná hra zahrňuje množstvo nastavení, ktoré umožnia zalietať si i začiatočníkom (extra silné motory, kontrola rotácie alebo uľahčovanie pristávania) a skúseným hráčom naopak ponúka realitu letu (cez parametre lietadiel vrátane spotreby, populárny manéver "Cobra" s lietadlami Su-27, Su-33 a Mig-29) Flaming Cliffs 2: Datadisk ku hre Lock On: Modern Air Combat obsahuje ako hlavné lákadlo kompletnej simulácií lietadla Su-25T Frgofoot. Flaming cliffs poskytuje ten najrealistickejší pocit z lietania v lietadlách Su-25T, Su-25, Su-27 a MiG-29. Obsahuje niekoľko nových kampaní, tri z nich obsahujú viac než 25 misií. Ďalej sú tu nové filmy využívajúce vylepšenú grafiku Flaming Cliffs. Nahrajte si záznam svojho lietadla a podeľte sa o nich s priateľmi. Hlavné rysy : - Široká paleta lietadiel - Čiernomorský región predstavuje hypotetické bojisko pre strety lietadiel - Najreálnejšie pozemné objekty, aké kedy boli k videniu v bojovom leteckom simulátore. Všetko od lietadiel po tanky je prepracované do nevídaných detailov - Prepracované prostredie obsahujúce cez 180 000 budov, 50 000 000 stromov, 21 miest, 1 700 dedín, 500 mostov, 18 letísk a 8 námorných základní - Realistické zvukové efekty vrátane komunikácie s wingmanmi, AWACSmi, tankermi, a riadiacou kontrolou letísk - Hra obsahuje cez 36 misií vrátane prológov a tiež možnosť tréningu - Multiplayer až pre 32 hráčov cez LAN alebo minimálne 6 hráčov cez internet, vrátane cooperative módu - Nastavenie náročnosti a realistickosti pre začiatočníkov i skúsených pilotov - Editor misií, skinovateľné lietadlá, nastavenie výbavy lietadla, zvažuje sa možnosť vkladanie ďalších typov ovládateľných lietadiel po vydaní hry.